Ułatwienia dostępu

Portal rekrutacyjny Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

Zarządzanie międzynarodowe – II stopień

Zarządzanie międzynarodowe – II stopień

Kierunek

Zarządzanie międzynarodowe

Kolegium

Nauk o Zarządzaniu i Jakości

Instytut

Zarządzania

Stopień

Drugi

Tytuł zawodowy

Magister

Tryb

Stacjonarny, niestacjonarny

Język wykładów

Polski

Specjalności

  • Zarządzanie w projektach międzynarodowych
  • Globalne systemy logistyczne 

O kierunku

Kierunek Zarządzanie międzynarodowe jest zorientowany na studentów chcących zdobyć i rozwijać umiejętności oraz kompetencje w zakresie organizacji i zarządzania, pracy zespołowej  szczególnie w zakresie współpracy z podmiotami z różnych kultur, łączenia i twórczego wykorzystania wiedzy z różnych dziedzin, samodzielnego rozwiązywania problemów,  dostrzegania i radzenia sobie ze zjawiskami o charakterze ponadnarodowym (dotyczącymi zarówno nowych możliwości, jak i potencjalnych zagrożeń).

 

Specyfika kierunku 

  • Możliwość zdobycia gruntownej wiedzy na temat zarządzania organizacją w dzisiejszym, otwartym świecie;
  • Wizyty studyjne w przedsiębiorstwach, zajęcia z praktykami;
  • Rozwijanie kompetencji zawodowych i społecznych; 
  • Kształtowanie wrażliwości społecznej;
  • Możliwość łączenia i wykorzystywania wiedzy z różnych dziedzin nauki, samodzielnego rozwiązywania problemów i pracy w grupach;
  • Interdyscyplinarność;
  • Wrażliwość na problemy współczesnego świata;
  • Budowanie społecznej odpowiedzialności biznesu.

 

Kierunek posiada międzynarodowy certyfikat jakości kształcenia ACQUIN.

Program studiów

Zobacz plan studiów (uwaga, drugi rok idzie innym, starym torem)

Perspektywy zawodowe

Kwalifikacje absolwentów umożliwią im podjęcie pracy w przedsiębiorstwach działających w skali międzynarodowej, korporacjach zagranicznych oraz innych organizacjach gospodarczych o zasięgu międzynarodowym. Wiedza i umiejętności, które zdobędą, sprawdzą się również podczas tworzenia i rozwijania własnego biznesu. Mogą znaleźć pracę m. in.:

  • w firmach działających w różnych krajach, 
  • w korporacjach międzynarodowych,
  • w organizacjach międzynarodowych profit i non-profit, 
  • w fundacjach i stowarzyszeniach,
  • zakładając własną globalną firmę, tzw. born global.
Atuty kierunku
  • zajęcia praktyczne, współpraca z praktykami:  (m.in. ABB, Bahlsen , BP Europa Oddział w Polsce, Coca Cola HBC Polska, FEV Group, Grupa Azoty, Grupa Żywiec, Motorola, Shell, Star-up Shelfwise, T&M Partners, UBS), 
  • symulacje rynkowe,  
  • wykłady z profesorami z uczelni zagranicznych, 
  • seminaria międzynarodowe (ze studentami z innych krajów),   
  • wyjazdowe sympozjum naukowe,
  • projekty grupowe, debaty oksfordzkie, 
  • nauczanie partycypacyjne (Community Based Learning), 
  • możliwa  indywidualna ścieżka zaliczeń – opieka Tutora,   
  • „czwartki z Katedrą” – mniej formalne spotkania z pracownikami Katedry i zaproszonymi gośćmi, 
  • stowarzyszenie AdMeritum, 
  • możliwość udziału w Sympozjum Katedry Zarządzania Międzynarodowego.