Ułatwienia dostępu

Seria podcastów ORLEN we współpracy z UEK

Seria podcastów ORLEN we współpracy z UEK
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie świętuje w tym roku Jubileusz 100-lecia. UEK to największa uczelnia o profilu ekonomicznym w Europie środkowo-wschodniej, która kształci jednak nie tylko ekonomistów. Jubileusz Stulecia UEK swoim MECENATEM objęła Grupa ORLEN. Jednym ze wspólnych projektów jest seria podcastów. Pierwsze z nich dostępne są już w serwisie Youtube na profilu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie.

Zatrzymaj się na stacji: jak uczynić obsługę klienta paliwem dla sukcesu?

 
Agnieszka Samel-Gorzela z Działu Standardów i Relacji z Klientami Sieci Detalicznej ORLEN w ramach pierwszego podcastu zatytułowanego “”Zatrzymaj się na stacji: Jak uczynić obsługę klienta paliwem dla sukcesu?” zmierzyła się z pytaniami dotyczącymi obsługi klienta, między innymi o to, dlaczego dobra obsługa klienta ma dziś kluczowe znaczenie dla sukcesu firmy, niezależnie od konkretnej branży.

Rozważając jakie elementy składają się na profesjonalną i nowoczesną obsługę klienta, trafnie zauważyła: dziś ważnym aspektem jest nie tylko profesjonalizm, ale również i szybkość obsługi klientów, ich wygoda oraz dostępność oferty.

Podkreśliła również, że koncern ORLEN wyróżniają na tle konkurencji  liczne innowacyjne rozwiązania technologiczne. Mamy na trzech naszych stacjach koncept drive-thru – wyjaśnia Agnieszka Samel-Gorzela. – Umożliwiają one klientom zatankowanie paliwa bez konieczności wychodzenia z samochodu. Wprowadzane są także kolejne innowacyjne rozwiązania: kioski samoobsługowe czy płatność samoobsługowa przy dystrybutorze. Wdrażamy także bardzo zaawansowaną aplikację mobilną, która już dziś pozwala klientom zapłacić za paliwo oraz towary – dodaje Agnieszka Samel-Gorzela.

Jak wygląda proces wprowadzania nowych marek?

 

Drugi z podcastów poświęcony jest zagadnieniu wprowadzania nowych marek na rynek. Dorota Konarska z Biura Marketingu ORLEN spróbowała odpowiedzieć na pytania między innymi o to, jak zaczyna się proces tworzenia nowej marki, jakie są pierwsze kroki, zanim pojawi się ona na rynku czy jakie znaczenie ma analiza rynku i konkurencji. W podcaście zwróciła uwagę na kilka istotnych aspektów, jak na przykład świadomość budowania marki. Kluczowe okazuje się zachowanie spójnego standardu: na każdej stacji ORLEN hot-dog zawsze wygląda tak samo, smakuje tak samo. Ten standard jest zawsze zachowany, co jest wyzwaniem przy tak dużej sieci.

Równie istotne jej zadaniem pozostaje śledzenie trendów rynkowych: monitorowanie trendów na bieżąco daje możliwość podjęcia decyzji we właściwym momencie, a także dokonania niezbędnych zmian czy weryfikacji. Firmy muszą bardzo szybko zmieniać swoje strategie względem zmieniających się potrzeb swoich konsumentów.

Dodatkowo zauważa, że współcześnie ważnymi elementami brandingu są autentyczność i transparentność: klienci cenią sobie szczerość i otwartość marek. Budowanie zaufania to jeden z kluczowych elementów sukcesu.

Zapraszamy gorąco do śledzenia serii podcastów tworzonych przez ORLEN we współpracy z Uniwersytetem Ekonomicznym w Krakowie. W najbliższym czasie na kanał trafią kolejne materiały.

ORLEN jest Mecenasem Jubileuszu 100-lecia UEK.