Zatrzymaj się na stacji: jak uczynić obsługę klienta paliwem dla sukcesu?
Rozważając jakie elementy składają się na profesjonalną i nowoczesną obsługę klienta, trafnie zauważyła: dziś ważnym aspektem jest nie tylko profesjonalizm, ale również i szybkość obsługi klientów, ich wygoda oraz dostępność oferty.
Podkreśliła również, że koncern ORLEN wyróżniają na tle konkurencji liczne innowacyjne rozwiązania technologiczne. Mamy na trzech naszych stacjach koncept drive-thru – wyjaśnia Agnieszka Samel-Gorzela. – Umożliwiają one klientom zatankowanie paliwa bez konieczności wychodzenia z samochodu. Wprowadzane są także kolejne innowacyjne rozwiązania: kioski samoobsługowe czy płatność samoobsługowa przy dystrybutorze. Wdrażamy także bardzo zaawansowaną aplikację mobilną, która już dziś pozwala klientom zapłacić za paliwo oraz towary – dodaje Agnieszka Samel-Gorzela.
Jak wygląda proces wprowadzania nowych marek?
Drugi z podcastów poświęcony jest zagadnieniu wprowadzania nowych marek na rynek. Dorota Konarska z Biura Marketingu ORLEN spróbowała odpowiedzieć na pytania między innymi o to, jak zaczyna się proces tworzenia nowej marki, jakie są pierwsze kroki, zanim pojawi się ona na rynku czy jakie znaczenie ma analiza rynku i konkurencji. W podcaście zwróciła uwagę na kilka istotnych aspektów, jak na przykład świadomość budowania marki. Kluczowe okazuje się zachowanie spójnego standardu: na każdej stacji ORLEN hot-dog zawsze wygląda tak samo, smakuje tak samo. Ten standard jest zawsze zachowany, co jest wyzwaniem przy tak dużej sieci.
Równie istotne jej zadaniem pozostaje śledzenie trendów rynkowych: monitorowanie trendów na bieżąco daje możliwość podjęcia decyzji we właściwym momencie, a także dokonania niezbędnych zmian czy weryfikacji. Firmy muszą bardzo szybko zmieniać swoje strategie względem zmieniających się potrzeb swoich konsumentów.
Dodatkowo zauważa, że współcześnie ważnymi elementami brandingu są autentyczność i transparentność: klienci cenią sobie szczerość i otwartość marek. Budowanie zaufania to jeden z kluczowych elementów sukcesu.
Zapraszamy gorąco do śledzenia serii podcastów tworzonych przez ORLEN we współpracy z Uniwersytetem Ekonomicznym w Krakowie. W najbliższym czasie na kanał trafią kolejne materiały.
ORLEN jest Mecenasem Jubileuszu 100-lecia UEK.