Ułatwienia dostępu
Innowacyjność produktu
Nauk o Zarządzaniu i Jakości
Nauk o Jakości i Zarządzania Produktem
Drugi
Magister
Stacjonarny, niestacjonarny
Polski
Innowacyjność produktu to kierunek, który dostarcza studentom wiedzę z zakresu innowacji produktowych, procesowych, organizacyjnych i marketingowych, kształtuje umiejętności analitycznego myślenia, identyfikacji zamieniających się potrzeb konsumentów, rozwoju wyrobów i usług oraz komunikowania się na tematy specjalistyczne ze zróżnicowanymi kręgami odbiorców.
Studenci rozwijają kompetencje w zakresie pracy grupowej, kierowania pracą zespołu, myślenia i działania w sposób przedsiębiorczy. Są gotowi do świadomego podejścia krytycznego i innowacyjnego, uznawania znaczenia wiedzy w rozwiązywaniu problemów poznawczych i praktycznych związanych z projektowaniem produktów.
Studia należą do obszaru kształcenia w zakresie nauk społecznych.
Absolwent kierunku Innowacyjność produktu posiada wiedzę, umiejętności i kompetencje społeczne niezbędne do projektowania, rozwoju i komercjalizacji nowych produktów. W zależności od wybranej specjalności możne znaleźć pracę jako:
Unikatowy w skali kraju kierunek studiów wyróżniony certyfikatem „Studia z przyszłością”, którego absolwenci posiadają solidne wykształcenie międzyobszarowe z dziedziny nauk społecznych, w szczególności z zakresu nauk o zarządzaniu i jakości oraz ekonomii i finansów.
Studia o profilu ogólnoakademickim o dużym udziale zajęć praktycznych w formie ćwiczeń, laboratoriów, konwersatoriów. Duży nacisk na aktywizację studentów m.in. poprzez realizację projektów w oparciu o metodykę Design Thinking, nauczanie problemowe i partycypacyjne, Learning by Doing.
Studenci kierunku mogą rozwijać swoje zainteresowania korzystając z bogatej oferty kół naukowych działających w INJZP, w tym m.in.: Koło Naukowe Laboratorium Przyszłości FutureLAB, Koło Naukowe Zarządzania Jakością, Koło Naukowe Opakowalnictwa Towarów KNOT.
Wybrane przedmioty: Analiza ryzyka w działalności innowacyjnej, Nowoczesne formy komunikacji z rynkiem, Strategie rynkowe produktu, Zarządzanie projektami innowacyjnymi, Zarządzanie zespołem B+R, Analiza dekompozycyjna produktów żywieniowych, Testowanie produktów przemysłowych
Wybrane przedmioty: Autoprezentacja i techniki sprzedaży, Budżetowanie projektów marketingowych, E-handel, Jakość i innowacyjność w promocji produktów, UX w sprzedaży produktów, Trendy rozwojowe na rynku FMCG, Reklamacje produktów, Style i techniki negocjacji biznesowych, Zarządzanie zespołem sprzedażowym.
Rekrutacja:
mgr Magdalena WOJAKOWSKA
lic. Kornelia DUBAS
mgr Magdalena SKOWINIAK-JAŁOCHA
mgr inż. Edyta JANICKA